FANDOM

Zoe Trent
Thumbnail 32d7411e739b37b2a95e4e49863a91ea4f7d8d36
Zoe Trent

płeć

Samica

Gatunek

Cavalier King Charles Spaniel

Talent

Śpiew, Taniec

Rodzina:

John i Clarissa (właściciele) Gail (siostra)

Głos:

Nicole Oliver(głos) Kylee Epp(śpiew)

Wersja polska:

Karolina Muszalak-Buława

Zoe Trent - Cavalier King Charles Spaniel z talentem do śpiewu. Uwielbia być w centrum uwagi. Jest divą i często jest również królową dramatyzowania, ale ma dobre serce. Ma młodszą siostrę Gail

WyglądEdytuj

Zoe jest piękną suczką. Posiada sierść w kolorze jasnego, a także ciemnego fioletu (zależy w jakich miejscach ciała). Spanielka ma także bujną grzywę w kolorze fioletowym z jednym mocno-różowym pasemkiem. Oczy ma we wszystkich odcieniach niebieskiego. Nos ma w kolorze czarnym, a na pyszczku malują jej się również czarne piegi. Jej znakiem rozpoznawczym jest złota obroża z jasno-niebieskimi kryształkami i rzecz jasna francuski czarny beret (pasujący do jej wyglądu i talentu). Jest z nim nierozłączna, czego dowiadujemy się w odcinku Telepatka zwierząt.

OsobowośćEdytuj

ChwalipiętstwoEdytuj

Zoe jest postacią, która umie dostrzec swoje zalety. Często jednak, chwali siebie za bardzo, ale jest znośna.

UmiejętnościEdytuj

Zoe pięknie śpiewa. Potrafi też tańczyć. Wygrała bardzo dużo konkursów z tym związanym.

RelacjeEdytuj

Blythe BaxterEdytuj

Blythe często chodzi z Zoe na spacery. Traktuje ją jak własną psinę, widac to np : jak chodzi z nią na wystawy dla psów. Zoe pierwsza przedstawiła się Blythe i są bardzo, i to bardzo dobrymi przyjaciółkami.

Pepper ClarkEdytuj

Zoe najwięcej czasu spędza z Pepper. Pepper to jedna z najlepszych przyjaciół Zoe, jednak często się kłócą. Pepper zazdrości Zoe stylu i urody, mimo to i tak świetnie się rozumieją i wspierają. Czasami Zoe ucieka od jej bardzo i to bardzo złego zapachu skunksa.

Vinnie TerrioEdytuj

Vinnie tak jak Zoe uwielbia własny styl i lubi tańczyć. Są dobrymi przyjaciółmi, lecz nie spędzają razem dużo czasu.

Russel FergusonEdytuj

Russel dobrze dogaduje się z Zoe i są bardzo dobrymi przyjaciółmi. Nie często widać ich razem, ale mimo to dobrze się dogadują jak już wcześniej wspomniano. Jednak Russel woli planować, a Zoe woli podchodzić do innych spraw bez planu.

Sunil NevlaEdytuj

Zoe i Sunil są dobrą parą przyjaciół.

ZainteresowaniaEdytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Dla Zoe jest on bardzo ważny. Jej image zależy od jej reputacji. Zawsze musi być pięknie ubrana, wyszczotkowana. Widać też, że lubi błyskotki, gdyż nosi obrożę z kryształami. W odcinku "Pechowy dzień", dowiadujemy się, że właściciele Zoe zabierają ją na psie pokazy mody. Zoe się wtedy załamana, gdyż jej fryzura była okropna.

Śpiew i taniecEdytuj

Zoe ma nieprawdopodobny talent do śpiewu, a także do tańca. Pierwszy raz pokazuje nam to w odcinku Wielka Przygoda Blythe, gdzie śpiewa piosenkę o Littlest Pet Shop. Przedstawia w niej wszystkie talenty i zainteresowania zwierzaków z tego sklepu, a także podkreśla swój wielki talent do śpiewu. A w odcinku Uwolnić Gail dowiadujemy się, że ulubioną piosenką Zoe jest piosenka Dance Like You Know You Can, ponieważ gdy ktoś ją puszcza suczka nie może się powstrzymać i zaczyna śpiewać i tańczyć w rytm melodii. 

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Zoe pojawia się we wszystkich 26 odcinkach.

Sezon 2Edytuj

Zoe nie pojawia się tylko w odcinku Eight Arms to Hold You

Sezon 3Edytuj

Zoe nie pojawia się tylko w odcinku The Sister Story.

Ciekawostki Edytuj

  • Zoe jest kolorystycznie bardzo podobna do głównej bocheterki innego serialu Hasbro - My Little Pony Friendship is Magic - Twilight Sparkle.
  • Gdy była mała miała różowy, a nie czarny beret.
  • Zoe pomyliła jakiegoś psa ze swoją siostrą Gail Trent.
  • Zoe często myli inne psy ze swoją siostrą.

CytatyEdytuj

"Słucham? Mua? Nigdy, oh, słabo mi!"Uwolnić Gail.

"Kiedy śpiewam to wiem, że wspaniale, ty byś chciała też śpiewać tak jak ja, a mój ciuch też to wiem jest wspaniały, mój szal też turecki wzór piękny ma!"- Ze złością ci nie do twarzy.

"Przestraszyli się ciebie, ja jestem słodką psinką" Co było w babeczce.

"Blythe, za mną zatęsknisz. Nie przechwalam się! Blythe za mną zatęsknisz! Będzie ci taak braaak..Mnie" - Wakacyjny Blues.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki