FANDOM

Youngmee
Youngmee Song
- trzecioplanowa postać w serialu Littlest Pet Shop. Najlepsza przyjaciółka Blythe Baxter, a zarazem jedyna osoba, która zna jej tajemnicę. Dziewczyny poznały się pierwszego dnia szkoły, razem z Sue PattersonJasperem Jonesem pomogli jej się zaklimatyzować. Ciocia Youngmee, Christie prowadzi cukiernię.

W oryginale głos dziewczynie podkłada Shannon Chan-Kent.

OsobowośćEdytuj

Youngmee to bardzo inteligentna dziewczyna, Blythe twierdzi, że jej wiedza jest trochę przerażająca. Youngmee ma pogodny charakter. Wiadomo, że dziewczyna nie lubi jedzenia w stołówce szkolnej.

WyglądEdytuj

Youngmee to nastoletnia dziewczyna o azjatyckiej urodzie, oczy dziewczyny są lekko skośne w kolorze ciemnego fioletu, brwi zaś są lekko zarysowane, znajdują się nieco wyżej od brwi Blythe. Włosy Youngmee są w barwie głębokiej czerni, często upina je w dwa koczki, które ozdabia kwiatami, najprawdopodobniej kwiatami wiśni. Przeważnie ubrana jest w żółtą bluzkę z długim rękawem, na którą ma założony top w odcieniu jaskrawej zieleni i ozdobiony dwoma żółtymi serduszkami. Prócz tego, ma na sobie fioletowe legginsy, dżinsowe, krótkie spodenki, oraz buty - czarne balerinki.

CiekawostkiEdytuj

  • Dotychczas Blythe spędza z nią więcej czasu niż z jej pozostałymi szkolnymi przyjaciółmi.
  • Jest pierwszą i na razie jedyną osobą, która wie, że Blythe rozumie mowę zwierząt.

Galeria webizodówEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki