FANDOM

CheepCheepandPets

Pet Sounds jest 19 odcinkiem sezonu 3 i 71 ogółem.

Link do odcinka: http://www.dailymotion.com/video/x2sal9j_lps-s03e19-zwierzomowa_shortfilms

Do LPS przychodzi nowy gość - Cheep - Cheep, który jest kuzynem Minki. Jego właściciel - Profesor Shuperman pracuje nad hełmem, który będzie tłumaczył to co mówią zwierzęta, niestety nie działa on za dobrze. Na nieszczeście kiedy Cheep - Cheep ma hełm na głowie Blythe odpowiada na to co on mówi i małpka zaczyna myśleć, że hełm działa. Cheep - Cheep ucieka więc z LPS, żeby odnaleźć swojego właściciela i powiedzieć mu, że hełm działa. Blythe, Youngmee, Minka i Russell próbują go odnaleźć. W tym samym czasie Youngmee uczy się jak porozumiewać się ze zwierzakami w inny sposób niż robi to Blythe.

Ciekawostki

Podczas fantazji Minki ona sama parodiuje Indianę Jonesa.

Mapa, która jest pokazana podczas poszukiwań Cheep - Cheepa jest parodią Pac - Mana.

Po raz kolejny pojawiają się właściciele Russella (pierwszy raz w Co mówiliście?, kiedy Vinnie i Pete zostają przez jego właścicielkę zasypani karmą dla gołębi), Zoe (pierwszy raz w odcinku Pechowy dzień), Penny Ling (pierwszy raz w odcinku Przyjaciele,wrogowie, gdzie widzimy jego zdjęcie) i Pepper (pierwszy raz w odcinku So Interesting, podczas historii skunksicy).

Piosenki

If I Could Talk to the Humans

Więcej z Fandomu

Losowa wiki