FANDOM

Penny Ling - panda wielka, mieszkanka Littlest Pet Shop, jedna z głównych bohaterów serialu.

Penny Ling

Penny Ling
Nazwa Penny Ling
Gatunek Panda
Płeć Samica
Rodzina Nienazwany właściciel
Talent Gimnastyka i taniec ze wstążką
Głos Jocelyn Loewen(orginalny)

Laura Hastings(śpiew) Julia Kołakowska-Bytner(polski)

WyglądEdytuj

Ma fioletowo-białe futro. Kolor wewnątrz jej uszu to blada lilia. Ma duże, szare oczy. Jej głowa jest dosyć spora.

Przedstawienie w odcinkach.Edytuj

OsobowośćEdytuj

Penny jest miła, hojna, o cichym głosie i bardzo słodka. Zawsze jest chętna do pomocy, niestety, często jej pomoc ma niezamierzone skutki.

Już w pierwszym odcinku Penny wydaje się być cicha i nieśmiała. Gdy zwierzęta dowiadują się, że Littlest Pet Shop ma być zamknięte, ona wpada na pomysł by porozmawiać z Blythe, ale nikt jej nie słuchał.

W odcinku "Powiedz, z czego się śmiejesz?" pokazuje, że jest okropnie wrażliwa. Jest smutna już, gdy Pepper śmieje się z innych, gdy zaczyna żartować z niej zaczyna płakać.

W "Ze złością Ci nie do twarzy" nie umie mówić co naprawde myśli, bo boi się, że zrani uczucia innym.

Wbrew pozorom Penny jest bardzo silna. W odcinku "Ze złością Ci nie do twarzy" ze złości niszczy krzesło, a w "Na czele z Buttercream" prawie zgniotła Russell'a i Sunila.

UmiejętnościEdytuj

Penny Ling lubi tańczyć i gimnastykować się  ze wstążką. Często, gdy tańczy plącze się o wstążkę.

CytatyEdytuj

,, Nie martw się Pepper: jesteś zabawna i bez budyniu ( gdy Pepper smuci się , że żarty z budyniem nie śmieszą.)

,, Odwagi Penny Ling! Pomóż przyjaciółkom! ( Gdy Blythe, Minka , Zoe i Pepper utknęły  w windzie a Penny miała wyjść do LPS przez okno.)

,, Jak cię widzą tak cię piszą ( w wyobraźni). 

CiekawostkiEdytuj

  • Penny ma duży apetyt. W ,,Pechowy dzień" udało jej się zjeść kosz/talerz owoców w ciągu kilku sekund. We ,,Wredna winda" zjadła całą miske z popcornem.
  • W "Przyjaciele,wrogowie" widzimy, że jest siódmym zwierzęciem pojawiającym się w Littlest Pet Shop.
  • Prawie zawsze mówi się do niej pełną nazwą.
  • Penny jest zawsze na "logo" LPS, to znaczy, że musiała istnieć wcześniej, zanim nie było kreskówki.
  • Pochodzi z Chin[1]
  • Jest bardzo twarda. W odcinku Wredna winda jest dzielna gdy chodzi o ratunek dziewczyn , okrzycza Sunila i podaje się za szefową ,, Misji
  • Penny jest wrażliwa.
  • Jak jest smutna wylewa morze łez.
  • Ma tą samą pasję co Vinnie : Taniec.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Zostaje to wspomniane w opisie odcinka Shanghai Hi-Jinks

Więcej z Fandomu

Losowa wiki