FANDOM

Anna Twombly jest właścicielką Littlest pet shop. To on
240px-Mrs Twombly
a zatrudniła Blythe jako pracownika. Jest kolekcjonerką gałek do drzwi. Jest bardzo sprawna fizycznie. Pani Twombly przy sprzątaniu i podobnych czynnościach często śpiewa własne przyśpiewki. W jej marzeniach zwierzaki z littlest pet shop ciągle ją komplementują.

OsobowośćEdytuj

Pani Twombly to bardzo uprzejma kobieta. Dba o swój sklep i zwierzęta. Ma nie zbyt dobry gust co do wyjściowych sukienek. Raz na jakiś czas dostaje manii sprzątania. 

WyglądEdytuj

Ma siwe włosy, zielone oczy i okulary w kolorze złotym. Nosi fioletową sukienkę w złoty wzór i czarne korale. Kiedyś jej włosy były brązowe.

CiekawsotkiEdytuj

  • Jej imię zostało ujawnione dopiero w odcinku ,,Masa szczęścia.
  • To ona wynalazła pikowanie kung fu. Gdy była młodsza lekarz kazał leżeć jej w łóżku przez dwa tygodzie. W tym czasie dużo pikowała i oglądała filmy kung fu, a po jakimś czasie postanowiła połączyć obydwie "dyscypliny". Została światową mistrzynią, ale wycofała się z zawodów 21 lipca 1969 roku z powodu naderwania ścięgna achillesa.
  • To jedna z dwóch osób, której Blythe powiedziała o swoim sekretnym talencie, ale Pani Twombly jej nie uwierzyła.

Galeria Edytuj

Lps-image2-102-570x420-0
LPS 122 08 570x420

Więcej z Fandomu

Losowa wiki