FANDOM

Blythe Baxter
Blythe
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Talent Projektowanie ubrań,

Rozmowa ze zwierzętami

Rodzina Roger Baxter (ojciec)
Głos oryginalny Ashleigh Ball
Głos polski Weronika Łukaszewska

Blythe Baxter jest 11 - letnią dziewczynką uczęszczającą do Downtown city Junior high. Jej pasją jest moda. Tworzy własne projekty. Po tym, jak zapoznała się ze zwierzątkami ze sklepu zoologicznego Littlest Pet Shop postanowiła projektować ubrania dla zwierzaków. Dzięki temu talentowi udało jej się uratować sklep.

O postaci

Jest główną bohaterką serii. Mieszka z ojcem, który przeniósł się do dużego miasta z powodu awansu. Ma niesamowity talent do porozumiewania się ze zwierzętami. Nie jest pewna czemu to potrafi, ale odkąd zdobyła zwierzęcych przyjaciół nie wyobraża sobie życia bez tej zdolności. W każdym odcinku ma inny strój i inną fryzurę. Jej ojciec to Roger Baxter, a matka prawdopodobnie zmarła. Jest w wieku szkolnym i zapewne ma około 12 lat. Jej zwierzęcy przyjaciele to Zoe Trent, Pepper Clark, Sunil Nevla, Penny Ling, Russell Ferguson, Minka Mark i Vinnie Terrio. Jej ludzcy przyjaciele to Sue Patterson, Youngmee SongJasper Jones i Pani Twombly. Blythe jest ogółem przyjazna dla wszystkich.

Osobowość

Blythe jest miła i pracowita. Stara się być też pomocna. Nie daje sobą pomiatać, potrafi bronić się przed wrednymi osobami. Jest jedną z lepszych uczennic. Sue uważa, że Blythe jest idealna we wszystkim co robi. Blythe nie zgadza się z tym, co świadczy o jej skromności. Nie lubi występować przed kamerą. Czasem wstydzi się swojego ojca.

Umiejętności

Rozmawianie ze zwierzętami

Rrr

Blythe rozmawia ze zwierzakami

Blythe (prawdopodobnie) przez wypadek w windzie kuchennej, rozumie mowę zwierząt.

Projektowanie i szycie

Dziewczyna jest świetną projektantką i krawcową. Od pierwszego odcinka projektuje ubranka dla zwierząt.

Gra na gitarze

W pierwszym odcinku Blythe gra na gitarze i śpiewa, by poprawić sobie humor.

Majsterkowanie

Blythe w ,"Pechowy dzień" konstruuje maszynę, która wyświetla chologram Zoe. W odcinku ,"Zamiana miejsc" w ciągu kilku sekund buduje deskorolkę.'

Pieczenie
Tort

Tort upieczony przez Blythe i jej przyjaciół

Blythe w odcinku Cukiernicy i oszuści piecze wraz z przyjaciółmi piękny tort przedstawiający jeden z cudów świata, a między innymi sam Taj Mahal. Również robi babeczki w odcinku Co było w babeczce?.

Matematyka

Dowiadujemy się z odcinka Książki i okładki że Blythe jest bardzo bystra z matmy i należy do grupy  matletycznej.

Cytaty

Co jest, hę?- większość odcinków

O rajuniu!-większość odc.

Co że jak?- większość odc.

Relacje 

Russel Ferguson

Blythe to najlepsza przyjaciółka Russela. W odcinku Wakacyjny blues Russel martwił się, że nie ma nic dla Blythe, lecz wszystkie występy zwierzaków zorganizował on. Często spędzają razem czas.

Zoe Trent

Często widujemy Blythe i Zoe na spacerze. Oznacza to że są dobrymi przyjaciółkami. Szyje dla niej wiele ubranek oraz zabiera ja na pokazy mody. Chodzą razem na konkursy piękności dla zwierząt. Blythe bardzo się ucieszyła że będzie mogła wystylizować Zoe w odcinku Pechowy dzień.

Pepper Clark

Blythe bardzo lubi Pepper oraz jej dowcipy. Pomaga jej w trudnych sytuacjach, a Pepper żartuje by jej pomóc w czasie smutku Blythe.

Penny Ling

Peny jest słodką pandą. Gdy czegoś chce robi wielkie oczka. Są dobrymi przyjaciółkami.

Minka Mark

Minka jest bardzo żywa. Blythe zabiera ją do lasu deszczowego w Rio, co oznacza, że są dobrymi przyjaciółkami.

Sunil Nevla

Sunil jest najlepszym przyjacielem Vinniego. Gdy przyjaciele się kłócą, Blythe ich godzi.

Vinnie Terrio

Vinne i Blythe są dobrymi przyjaciółmi.

Pani Anna Twombly

Blythe nazywa ją Pani T. W jej sklepie sprzedaje ubrania dla zwierząt. Ich relacje są bardzo dobre.

Bliźniaczki Biskit

Bliźniaczki są wredne dla Blythe i nie lubią jej. W jednym z odcinków zostają przyjaciółkami, lecz okazuje się, że Blythe lubi tylko rzeczy, które jej dają. Blythe nie lubi Bliźniaczek. W sezonie drugim bliźniaczki są miłe dla Blythe, lecz to pozory.

Sue Patterson

Sue to jedna z najlepszych przyjaciółek Blythe.

Youngmee Song

Jest dobrą przyjaciółką Blythe. Często spacerują z Jasperem.

Jasper Jones

Jasper to najlepszy przyjaciel Blythe.

Roger Baxter

Roger to ojciec Blythe. Blythe bardzo go kocha, ale Rogera często nie ma w domu, ponieważ jest pilotem. Czasami jednak ma go dość. W odcinku Tata na pokładzie, widać, że troche jej się narzuca.

Ciekawostki

  • W przeciwieństwie do większości postaci Blythe w różnych odcinkach zmienia swoje uczesanie i kolor włosów.
  • Blythe ma dużą głowę, co zostało wspomniane kilka razy w serialu. Stało się to anegdotą.
  • W odcinku My Little Pony: Przyjaźń to magia Królestwo Twilight, cz.1 Discord wynajduje skuter Blythe.
  • Blythe niejeden raz pomogła bliźniaczkom Biskit, bez ich wiedzy.
  • Blythe jest jedyną postacią, która wystąpiła w każdym odcinku.

Stroje blythe

sezon 1