FANDOM

Blythe Baxter
Blythe
Płeć Dziewczyna
Gatunek Człowiek
Talent Projektowanie ubrań,

Rozmowa ze zwierzętami

Rodzina Roger Baxter (ojciec)
Głos oryginalny Ashleigh Ball
Głos polski Weronika Łukaszewska

Blythe Baxter jest 13 letnią dziewczynką i chodzi do Liceum. Jej pasją jest moda. Tworzy własne projekty. Po tym, jak zapoznała się ze zwierzątkami ze sklepu zoologicznego Littlest Pet Shop postanowiła projektować ubrania dla zwierzaków. Dzięki temu talentowi udało jej się uratować sklep.

O postaciEdytuj

Jest główną bohaterką serii. Mieszka z ojcem, który przeniósł się do dużego miasta z powodu awansu. Ma niesamowity talent do porozumiewania się ze zwierzętami. Nie jest pewna czemu to potrafi, ale odkąd zdobyła zwierzęcych przyjaciół nie wyobraża sobie życia bez tej zdolności. W każdym odcinku ma inny strój i inną fryzurę. Jej ojciec to Roger Baxter, a matka prawdopodobnie zmarła. Jest w wieku szkolnym i zapewne ma około 12 lat. Jej zwierzęcy przyjaciele to Zoe Trent, Pepper Clark, Sunil Nevla, Penny Ling, Russell Ferguson, Minka Mark i Vinnie Terrio. Jej ludzcy przyjaciele to Sue Patterson, Youngmee SongJasper Jones i Pani Twombly. Blythe jest ogółem przyjazna dla wszystkich.

OsobowośćEdytuj

Blythe jest miła i pracowita. Stara się być też pomocna. Nie daje sobą pomiatać, potrafi bronić się przed wrednymi osobami. Jest jedną z lepszych uczennic. Sue uważa, że Blythe jest idealna we wszystkim co robi. Blythe nie zgadza się z tym, co świadczy o jej skromności. Nie lubi występować przed kamerą. Czasem wstydzi się swojego ojca.

UmiejętnościEdytuj

Rozmawianie ze zwierzętamiEdytuj

Rrr

Blythe rozmawia ze zwierzakami

Blythe (prawdopodobnie) przez wypadek w windzie kuchennej, rozumie mowę zwierząt.

Projektowanie i szycieEdytuj

Dziewczyna jest świetną projektantką i krawcową. Od pierwszego odcinka projektuje ubranka dla zwierząt.

Gra na gitarzeEdytuj

W pierwszym odcinku Blythe gra na gitarze i śpiewa, by poprawić sobie humor.

MajsterkowanieEdytuj

Blythe w ,"Pechowy dzień" konstruuje maszynę, która wyświetla chologram Zoe. W odcinku ,"Zamiana miejsc" w ciągu kilku sekund buduje deskorolkę.'

Pieczenie
Tort

Tort upieczony przez Blythe i jej przyjaciół

Edytuj

Blythe w odcinku Cukiernicy i oszuści piecze wraz z przyjaciółmi piękny tort przedstawiający jeden z cudów świata, a między innymi sam Tadż Mahal. Również robi babeczki w odcinku Co było w babeczce?.

MatematykaEdytuj

Dowiadujemy się z odcinka Książki i okładki że Blythe jest bardzo bystra z matmy i należy do grupy  matletycznej.

CytatyEdytuj

Co jest, hę?- większość odcinków

O rajuniu!-większość odc.

Co że jak?- większość odc.

Relacje Edytuj

Russel FergusonEdytuj

Blythe to najlepsza przyjaciółka Russela. W odcinku Wakacyjny blues Russel martwił się, że nie ma nic dla Blythe, lecz wszystkie występy zwierzaków zorganizował on. Często spędzają razem czas.

Zoe TrentEdytuj

Często widujemy Blythe i Zoe na spacerze. Oznacza to że są dobrymi przyjaciółkami. Szyje dla niej wiele ubranek oraz zabiera ja na pokazy mody. Chodzą razem na konkursy piękności dla zwierząt. Blythe bardzo się ucieszyła że będzie mogła wystylizować Zoe w odcinku Pechowy dzień.

Pepper ClarkEdytuj

Blythe bardzo lubi Pepper oraz jej dowcipy. Pomaga jej w trudnych sytuacjach, a Pepper żartuje by jej pomóc w czasie smutku Blythe.

Penny LingEdytuj

Peny jest słodką pandą. Gdy czegoś chce robi wielkie oczka. Są dobrymi przyjaciółkami.

Minka MarkEdytuj

Minka jest bardzo żywa. Blythe zabiera ją do lasu deszczowego w Rio, co oznacza, że są dobrymi przyjaciółkami.

Sunil NevlaEdytuj

Sunil jest najlepszym przyjacielem Vinniego. Gdy przyjaciele się kłócą, Blythe ich godzi.

Vinnie TerrioEdytuj

Vinne i Blythe są dobrymi przyjaciółmi.

Pani Anna TwomblyEdytuj

Blythe nazywa ją Pani T. W jej sklepie sprzedaje ubrania dla zwierząt. Ich relacje są bardzo dobre.

Bliźniaczki BiskitEdytuj

Bliźniaczki są wredne dla Blythe i nie lubią jej. W jednym z odcinków zostają przyjaciółkami, lecz okazuje się, że Blythe lubi tylko rzeczy, które jej dają. Blythe nie lubi Bliźniaczek. W sezonie drugim bliźniaczki są miłe dla Blythe, lecz to pozory.

Sue PattersonEdytuj

Sue to jedna z najlepszych przyjaciółek Blythe.

Youngmee SongEdytuj

Jest dobrą przyjaciółką Blythe. Często spacerują z Jasperem.

Jasper JonesEdytuj

Jasper to najlepszy przyjaciel Blythe.

Roger Baxter Edytuj

Roger to ojciec Blythe. Blythe bardzo go kocha, ale Rogera często nie ma w domu, ponieważ jest pilotem. Czasami jednak ma go dość. W odcinku Tata na pokładzie, widać, że troche jej się narzuca.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości postaci Blythe w różnych odcinkach zmienia swoje uczesanie i kolor włosów.
  • Blythe ma dużą głowę, co zostało wspomniane kilka razy w serialu. Stało się to anegdotą.
  • W odcinku My Little Pony: Przyjaźń to magia Królestwo Twilight, cz.1 Discord wynajduje skuter Blythe.
  • Blythe niejeden raz pomogła bliźniaczkom Biskit, bez ich wiedzy.
  • Blythe jest jedyną postacią, która wystąpiła w każdym odcinku.

Stroje blytheEdytuj

sezon 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki