FANDOM

Wszystkie zwierzaki, oprócz Sunil'a kochają sławnego Shahrukh'a. Kiedy oglądają jeden z odcinków o nim, Sunil chce ćwiczyć magiczne sztuczki. Nowym zaklęciem przenosi Penny Ling na ulicę. Od pandy zwierzaki dowiadują się, że niedaleko kręcą film z ich idolem w roli głównej. Razem z Blythe przyjeżdżają na miejsce, ale ochroniarz nie chce ich wpuścić. Shahrukh korzysta z chwili nieuwagi makijażystek i chowa się w skuterze, po czym Blythe zawozi zwierzaki do sklepu. Sunil ma za zadanie zastąpić gwiazdę. Na początku wszyscy są zachwyceni osobowością idola, ale zaraz okazuje się, że on nigdy niczego nie dokonał i tylko udaje odważnego, a wszystkie obowiązki są wykonywane za niego. Shahrukh traktuje zwierzaki jak służbę i wymyśla co raz to nowsze zachcianki, jak poruszanie jego stopami do tańca, przynoszenie wody z bąbelkami, a nawet mruganie za niego. Zwierzaki mają dość gwiazdy, więc, gdy rozpieszczona mangusta słucha muzyki, opracowują plan jak wypędzić marudę z Littlest Pet Shop. Tymczasem Sunil jest zmuszony do wystąpienia w scenie skoku na bungee. Dzięki pomocy Blythe i Penny, która uciekła, żeby nie musieć masować stóp Sharukh'owi, Sunil'owi udaje się przenieść Sharukh'a na linę, a siebie do sklepu.
Shahrukh

odcinek:13 nazwa:Światła , kamera , mangusta sezon:1